Za koji dan imaćemo spisak modela koje mobilnih telefona koje će radnici Telekoma imati mogućnost da kupe po dole navedenoj proceduri. 
Svratite opet...


"Telekom Srbija"
Preduzeće za telekomunikacije a.d.

Vrsta dokumenta
Procedura
Radjeno u

Direkciji za personal i organizaciju - sektoru za organizaciju i procese

Naziv predmeta

Procedura o prodaji mobilnih telefona zaposlenima

Šifra
Datum
Verzija: 
Strana:
Prilozi:
  
27.03.2003.
1
5
2

Predmet : Procedura o prodaji mobilnih telefona
zaposlenima

POTPIS

IZRADIO: DPO/Sektor za org.i procese

Datum

Radna grupa

resenje generalnog direktora br.95082 od 11.12.2002.god. (u prilogu)

KONTROLISAO: DPO/Sektor za org.i procese

DPO/Sektor za org.i procese

Datum
Gordana Stamenkovic

Alberto Luchetti

ODOBRIO: Zamenik generalnog direktora

Generalni direktor

Datum

Daniele Aceto 

Drasko Petrovic
DATUM PRIMENE
PROCEDURE

SADRZAJ

1. PRAVNI OSNOV
2. CILJ PROCEDURE
3. USLOVI PLACANJA
4. NADLEZNOST
5. TOK AKTIVNOSTI
5.1 DOSTAVLJANJE I PRIKUPLJANJE ZAHTEVA
5.2 PRODAJA MOBILNIH TELEFONA
5.3 KNJIZENJE
6. OGRANICENJA
7. SERVIS
8. ROKOVI 

1. PRAVNI OSNOV

        Proceduru donose generalni direktor i zamenik generalnogdirektora na osnovu clana 39. Statuta i tacke 1.3.3. Odluke Upravnog odbora Preduzeca za telekomunikacije "Telekom Srbija" a.d. o ovlascenjima i odgovornostima u vezi zaposlenih broj 11747 od 07.05.1998.godine.

2. CILJ PROCEDURE

        Cilj Procedure je da se omoguci zaposlenima Preduzeca kupovina mobilnih telefona na rate.

3. USLOVI PLACANJA

        U zavisnosti od cene mobilnog telefona odobrava se placanje u vise rata:
- do 3.000 dinara 4 rate
- od 3.000-6.000 dinara 8 rata
- preko 6.000 dinara 12 rata
        Prodaja se vrsi po trzisnoj ceni, na predlog Direkcije za mobilnu telefoniju, a na osnovu Odluke generalnog direktora. Odluka se menja u slucaju promene cena u zavisnosti od situacije na trzistu i poslovne politike Preduzeca.

4. NADLEZNOST

        Direkcije za mobilnu telefoniju je: 
- nabavka,
- prodaja (obracun i placanje poreza na promet proizvoda) i
- servisiranje mobilnih telefona u garantnom roku.
        Direkcije za personal i organizaciju je:
- kontrola podataka o zaposlenima,
- izrada spiskova i rasporeda prodaje,
- sprovodenje postupka obustava na zarade zaposlenih koji su kupili telefone.
        Direkcije za administraciju je:
- sprovodenje knjizenja.

5. TOK AKTIVNOSTI

5.1 DOSTAVLJANJE I PRIKUPLJANJE ZAHTEVA

        Direkcija za mobilnu telefoniju priprema Informaciju o tehnickim karakteristikama i cenama ponudenih mobilnih telefona i dostavlja Direkciji za personal i organizaciju. Direkcija za personal i organizaciju dostavlja Informaciju i Zahtev (prilog br.1) direktorima direkcija koji distribuiraju do svih zaposlenih. Zaposleni koji su zainteresovani za kupovinu, popunjavaju Zahtev, zavode ga u Pisarnici Preduzeca i dostavljaju nadleznoj Direkciji za personal i organizaciju (generalnoj ili teritorijalnoj). Generalnoj Direkciji za personal i organizaciju se dostavljaju Zahtevi zaposlenih generalnih direkcija i svih rukovodilaca i to: zaposleni - Sektoru za organizaciju i procese a rukovodioci - Sektoru za upravljanje resursima, razvoj i administraciju. Zaposleni u teritorijalnim direkcijama dostavljaju Zahteve nadleznoj teritorijalnoj Direkciji za personal i organizaciju - Sluzbi za upravljanje, administraciju i visefunkcionalne usluge. Navedene sluzbe proveravaju podatke i dostavljaju spiskove generalnoj Direkciji za personal i organizaciju, Sektoru za organizaciju i procese koji sacinjava konacan spisak zaposlenih po gradovima. Direkcija za personal i organizaciju u saradnji sa Direkcijom za mobilnu telefoniju pravi tacan raspored prodaje i o tome obavestava sve direkcije. 

5.2 PRODAJA MOBILNIH TELEFONA

        Direkcija za mobilnu telefoniju vrsi prodaju telefona u prostorijama nadlezne Direkcije za personal i organizaciju po unapred utvrdenom rasporedu . Pri kupovini mobilnog telefona zaposleni je obavezan da potpise Izjavu (prilog br.2) po kojoj je saglasan da se izvrsi obustava iz zarade. Takode, prilikom prodaje mobilnog telefona se izdaje racun u kome je iskazan i procenat popusta (ukoliko postoji). Racun se izdaje u tri primerka, od kojih se prvi urucuje zaposlenom (kupcu), drugi Direkciji za mobilnu telefoniju, a treci se prilaze uz Izjavu zaposlenog i tako arhivira u Direkciji za personal i organizaciju.

5.3 KNJIZENJE

        Nadlezna Direkcija za personal i organizaciju na osnovu Izjave i jednog primerka racuna vrsi obustavu iz zarade zaposlenih. 
        Za prodate mobilne telefone Poslovnice sacinjavaju Izvestaj o prodatim mobilnim telefonima i dispecerske naloge dostavljaju Direkciji za administraciju - finansijskom i materijalnom knjigovodstvu na knjizenje.

6. OGRANICENJA

        Zaposleni moze da otplacuje samo jedan mobilni telefon, a tek kada izvrsi kompletnu isplatu moze da popuni Zahtev za drugi. 
        U slucaju prestanka radnog odnosa zaposleni je duzan da isplati u potpunosti svoju obavezu.

7. SERVIS

        Za servisiranje aparata u garantnom roku je zaduzena Direkcija za mobilnu telefoniju.

8. ROKOVI

        Rok za podnosenje zahteva je 5 dana po distribuiranju Informacije o tehnickim karakteristikama ponudenih telefona i Zahteva (prilog br.1) svim direkcijama.
        Rok za urucenje telefona zaposlenima je najkasnije 2 meseca od kada Direkcija za personal i organizaciju sacini konacan spisak zaposlenih kojima ce biti prodati mobilni telefoni.


Klikom ovde možete dobiti obrazac, i to:
    - Acrobat reader (pdf) verzija, latinični
    - MS word, ćirilica, zipovan