Sindikat Telekoma "Srbija" Vam predstavlja

štampa

KORIŠĆENJE TELEFONA KAO JEDNOG OD KANALA E-BANKARSTVA

RAIFFEISEN BANK 

 
Poštovani korisniče,

Raiffeisen banka ima zadovljstvo da vam ponudi uslugu elektronskog bankarstva kao brz, efikasan i pouzdan sistem koji vam omogućuje pristup telefonom do svih željenih infomacija koje se odnose na vaš račun u našoj Banci i svim servisima koji su trenutno raspoloživi.

Korisnik telefonskog servisa, (koji jedan od kanala usluge ebankarstva) može biti svako fizičko lice koje ima otvoreni račun i kome je odobren Zahtev za korišćenje usluga RaiffeisenOnLine.

Nakon što popunite Zahtev za korišćenje usluga RaiffeisenOnLine i predate ga u bilo kojoj ekspozituri, te nakon toga Zahtev bude odobren, vaš LIB će biti poslat na vašu kućnu adresu ili ga možete preuzeti u ekspozituri gde ste predali vaš Zahtev.
LIB n je vaš Lični Identifikacioni Broj, napravljen kao kombinacija 5 cifara. Koristi se kao vaša identifikacija kada koristite telefon kao i druge kanale elektronskog bankarstva, vaše kućno bankarstvo i niko više ne može znati vaš PIN zbog zaštite celokupnog sistema.
Zatvoreni koverat će biti dostavljen lično vama.
Molim vas da obratite pažnju, da zbog vaše lične sigurnosti, zapamtite vaš LIB i zaštitite ga od zloupotrebe.

Nakon što dobijete vaš LIB (u zatvorenoj koverti), vi ste u mogućnosti da koristite naš telefonski servis. Omogućujemo vam sledeći telefonski broj za korišćenje: 011/3202-777
Nudimo vam IVR (telefonski govorni automat) pomoću koga možete dobiti informacije o banci i uslugama koje se nalaze u ponudi banke.

Nakon biranja broja 011/3202-777, a pre nego što izaberete bilo koju od opcija, pritisnite taster * kojim ćete omogućiti tonsko biranje na vašem telefonskom aparatu.

Možete omogućiti IVR odabir jezika (Srpski i Engleski) da biste dobili informacije.
Prvo ćete čuti ženski glas koji će vam davati uputstvo:
Pritiskom na određene brojeve (prateći glasovno uputstvo) možete dobiti sledeće:
1. Pritiskanjem broja 1 sistem vam omogućava da dobijete detaljne informacije o Raiffeisen banci. Odabiranjem broja 1 ili glasnim izgovaranjem broja jedan, sistem vam daje informacije, gde pritiskom broja 1 ponovo dobijate osnovne informacije o Banci; pritiskanjem broja 2 omogućeno vam je da dobijete informacije o poslovima i proizvodima u Retail-u; i konačno, pritiskanjem broja 3 dobijate informacije namenjene biznis korisnicima i potrebnim dokumentima za otvaranje poslovnog računa pravnog lica.
2. Pritiskanjem broja 2 dobićete informacije o vašem računu, prateći glasovno javljanje i instukcije:
· Unesite tačno vaš LIB 
· Unesite broj vašeg računa
· Pritisnite taster #
· Ukoliko unesete vaš identifikacioni broj LIB i broj vašeg računa ispravno, sistem će vam dati tražene informacije (u ovom trenutku mogući servisi putem IVR-a ili telefonskog kanala su stanje i broj nerealizovanih čekova). RBSM će uključiti i proširiti obim usluga dostupnih putem IVR.

Molimo vas za pažnju prilikom unosa LIB-a i broja računa. Pazite. Ukoliko ne unesete LIB tačno, dobićete obaveštenje da ponovite proceduru
3. Pritiskanjem broja 3 bićete u mogućnosti da blokirate vašu karticu ukoliko tačno unesete vaš LIB i broj. Nakon odobrenog pristupa, sistem vam omogućava blokadu kartice u slučaju da je vaša kartica ukradena ili izgubljena.

Komplet dokumenata koje je potrebno ispuniti i uslovi koje morate zadovoljiti da bi ste poslali korisnik e-bankarstva.telefonski kanal:

1. Otvoriti račun u Raiffesisenbank a.d. Beograd
2. Predati popunjen Zahtev za korišćenje usluga RaiffeisenOnLine 
3. Potpisati Pravila i uslove za korišćenje e-bankarstva, (pravno obavezujući dokument)

Sva ova dokumenta možete dobiti u našim ekspoziturama kao i na web adresi www.raiffeisenbank.co.yu